rss-feed
twitter-feed
facebook
vorige voorbeeld

horecagelegenheden [Voucher, 2 november 2012]

volgende voorbeeld

horecagelegenheden
De Bijenkorf heeft spatiespeurder Joyce tot waanzin gedreven. Ten einde raad stuurde ze me onderstaande brief met de bijgevoegde foto's.

Om met de deur in huis te vallen: de Bijenkorf drijft mij tot waanzin! Niet enkel het spatiegebruik is verschrikkelijk, maar de algehele spelling is om te huilen. Ik wil het graag met een wereldverbeteraar zoals u delen.
Laatst speelde ik mee in het spel van de Drie Dwaze Dagen op www.bijenkorf.nl. Tot mijn schrik zag ik de zin "De speler die u probeerd uit te dagen is al met een andere uitdaging bezig." staan. Vervolgens heb ik een klacht ingediend. Het antwoord van de manager van het Klant Contact Center op deze klacht eindigde zo: "Om u te bedanken stuur ik u twee koffie en gebak's vouchers toe".
Zoals u begrijpt, ben ik dagenlang bang geweest dat Ankie van de Bijenkorf daadwerkelijk koffie door mijn brievenbus zou gieten, met alle problemen van dien. Gebak's vouchers slaat natuurlijk ook nergens op. Ik heb via de klantenservice gereageerd maar een reactie, ho maar. Wel kreeg ik de vouchers thuis. Allemaal om de vreselijke d/t-fout goed te maken. Volgens mij is het een zieke grap van de Bijenkorf om mensen kapot te maken, want wat krijg ik thuis gestuurd? Een uitnodiging om in één van hun horeca gelegenheden te komen.
Ik weet niet wat horeca gelegenheden zijn. Ik weet wel dat de moed me in de schoenen is gezakt en dat ik maar weer eens contact op moet nemen met m'n psycholoog om over dit spellingsgeweld heen te komen. Misschien dat jullie nog wat kunnen doen om de Bijenkorf wakker te schudden, want mijn klachten worden keer op keer 'goedgemaakt' met nog meer spatie-, taal- en spellingsfouten.


Wij begrijpen Joyce wel. We zouden haar leed graag wat verzachten door haar - namens ons klantcontactcentrum - twee koffie-en-gebakvouchers toe te sturen en haar uit te nodigen in één van onze horecagelegenheden... maar wij hebben geen klantcontactcentrum, geen koffie-en-gebakvouchers en ook geen horecagelegenheden. In plaats daarvan stellen we haar daarom maar zo gerust: houd moed, je staat niet alleen in deze strijd! We leven met je mee!

Natuurlijk stuur ik dit bericht ook even door naar de Bijenkorf. Zouden ze daar spatiefoutloos op reageren..?