rss-feed
twitter-feed
facebook
vorige voorbeeld

proeftijd [Borden bij C1000, 4 februari 2008]

volgende voorbeeld

proeftijd
"Proef Tijd voor ons huismerk". Met die slogan probeert C1000 haar klanten te verleiden om 'het lekkerste huismerk van Nederland' te proberen. 'Proef Tijd'... ik vind het maar verwarrend. Gebieden ze me nou om de tijd te proeven? En dan met name de tijd vóór het huismerk? Ik ben bang dat dat vooral naar vroeger tijden zal smaken... oud en stoffig. De happen uit het logo doen vermoeden dat er ook mensen zijn geweest die de tijd hebben genomen om letterlijk het huismerk te proeven. Lang naar dat bord kijken doet me gewoon pijn aan de ogen... dat scheelt.

Het erge is: de hele winkel hangt vol met die borden en ook op andere plekken - zoals op de website - wordt met deze slogan reclame gemaakt. Er zit waarschijnlijk veel geld in die campagne. Maar blijkbaar nog niet genoeg geld om tot een foutloze slogan te komen! Toch jammer.

[ link: http://www.c1000.nl ]